21 Eylül 2015 Pazartesi

Doğal Göz Makyajı Temizleyici

Merhaba;
Devamlı makyajdan bahsediyorum. Peki bu makyaj nasıl temizlenecek? Ben bu zamana kadar hep çift bazlı göz makyajı temizleyicilerinden kullandım. Çünkü suya dayanıklı makyajı bile rahatlıkla çıkarıyorlar. Aklınıza gelen her markayı denemişimdir. Doğruyu söylemek gerekirse sürekli %50 indirim bekleyip bu temizleyicileri stokladım. Tabi günde bir ya da iki kere kullandığım için çabuk bittiler. Geçen haftalarda bir baktım ki yine bitmiş. Evde stokta üründe kalmamış. Nette okuduğum bir temizleyici tarifi vardı, el mahkum onu denedim. Biten makyaj temizleyici şişesine doldurdum.

1 kahve fincanı zeytinyağı (sızma)
1 kahve fincanı gül suyu

İkisini karıştırıp pamuğa döküp göz makyajınızı siliyorsunuz. Süper temizliyor. Yağlılık hissi rahatsız ederse makyaj temizleme suyu ile tekrar gözlerinizi silebilirsiniz. Zeytinyağı kokusu yok denecek kadar az. Hatta koskoca bayram indirimi oldu buna rağmen bir şişe bile makyaj temizleyici almadım. Yaptığım temizleyiciye o kadar güveniyorum yani :))

Tekrar görüşmek üzere,
Bakımlı kalın;
Hoşça kalın...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder