17 Nisan 2015 Cuma

Essence Match 2 Cover Cream Concealer



Merhaba;
Hala güzel bir concealer arayışım devam ediyor.  7,5 tl gibi bir fiyata düşmesi ve çift renk oluşu bu kapatıcıyı denemek istememe neden oldu. Yumuşak yapılı, sürümü kolay, doğal bir görünüm veriyor ama ben de 4-5 saat sonra çizgilerin arasına dolma sorunu ortaya çıkardı. Çoğu kişi beğenmiş ama benim pek beğendiğim söylenemez. Velhasıl yine tam olarak aradığım kapatıcıyı bulamadım. Rimmel, maybelline, the balm, alix avien, avon gibi markaları da denemiştim ama hoşuma giden pek olmadı. ( ama the balm ı kullanıyorum. Masum içerikli oluşu nedeni ile) Neyse kapatıcı arayışına devam edeceğim. Fakat şöyle de bir gerçek var fiyatına göre olumlu özellikleri çok. Alın deneyin derim.

Açık ve koyu ton arasındaki farkı görmenz için yoğun olarak uyguladım :)
Bakımlı kalın,
Hoşçakalın ;)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder