17 Nisan 2015 Cuma

L'Oreal Paris Lumi Magique Fondöten





Merhaba;
Sizlere daha iki hafta öncesine kadar "neden bu fondöteni aldım?" diye düşündüğüm ama iki haftadır severek kullandığım fondöteni mi tanıtacağım. İlk olarak koyu renk olanını aldım. onu da indirim kargaşasında yanlış renk seçimi sonucu aldım. Daha sonra serinin en açık tonu rose pearl ü aldım. Çok zaman karıştırarak kullanıyorum.
Neden başta sevmedim; yağlı gelmişti ve kolay dağıtamıyordum daha sonra aldığım real tecnique fırçamla kullanmaya başlayınca çok rahat dağıtmaya başladım. Bir de üzerine pudra sürüyordum. o zaman çok yoğun gözüküyordu. Şimdi pudra sürmüyorum ya da sexy mama gibi transparan pudra kullanıyorum. Spf 18 koruma faktörlü oluşu büyük avantaj. Pompalı oluşu kullanımı kolaylaştırıyor. 12 saat kalıcı deniyor ama 6-7 saat anca kalıyor yüzde. Yalnız ince bir tabaka sürmeye dikkat edin yoksa kalıp gibi bir görüntü oluyor. Ben alalı çok oldu o yüzden fitay konusunda bilgi veremeyeceğim. İndirimden aldığımı hatırlıyorum.


Fotoda çok yoğun sürdüm ki aradaki ton farkını görün diye. koyu olan renk ile kontürleme de yapılabilir ama ben denemedim. Kontürleme için bronz pudra tercih edenlerdenim.
Daha sonra görüşmek üzere bakımlı kalın,
Hoşçakalın :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder