29 Mart 2015 Pazar

Golden Rose Silky Touch Blush On Allık



Merhaba;
A101 in meşşşhur perşembe kampanyalarından aldığım allıklarım. Ben işten çıkıp gidene kadar kapış kapış etmişler tabi. Ama iki tane allık kapabildim. Aklımda ruj almakta vardı ama dehşet kötü renkler kalmış alamadım malesef. Kutusu klasik.  Kapağında aynası yok. Sert yapılı çok fazla tozumayan bir allık.





202 numara tam şeftali tonunda bir mat bir allık. Küçük bir uygulama fırçası var ama ben bu fırçaları zorunda kalmadıkça kullanmam.

207 numara ise hafif pembemsi ve biraz da şeftali tonuna yakın. Her tip makyaj ile kullanılabilecek mat bir allık.






Aradaki ton farklılıklarını görmeniz için yan yana bir foto ile uygulama fotosu koydum. Renkleri anlayabilmeniz için çok yoğun sürdüm. Benim ihta,yacık olan renklerdi. 7.90 tl gibi uygun fiyata almanın mutluluğu içindeyim. Tekrar görüşmek üzere;
Bakımlı kalın,
Hoşçakalın efendim ;)





Hiç yorum yok:

Yorum Gönder