21 Mart 2015 Cumartesi

ECOTOOLS FIRÇALARIM

Merhaba;
Sizlere sevgili ecotools fırçalarımı tanıtacağım. Üst resimde görmüş olduğunuz 5'li far fırça setim. Sapları kısa ama ama ben memnunum. Sırasıyla numaralandırdım.

1 numara Blend Brush (Karıştırma Fırçası). Ne işe yaradıkları ingilizce olarak saplarında yazıyor. Ama genelde ben bu fırça ile kaş altı farımı sürüyorum.

2 numara Crease Brush   Kaş kemiğinin bittiği yere far uygulamak için kullanılıyor. Far sürümünün zor olduğu bölgeler için. Özellikle koyu renk farları uygulama kolaylığı sunuyor. Eğik kıl yapısı sayesinde çok rahat bir uygulama sağlıyor.

3 numara Highlight Brush Aydınlatıcı uygulamak için kullanılıyor. Ben bu fırçayı hem bu amaçla hem de karıştırma fırçası olarak kullanıyorum.

4 numara Shade Brush çok kullanışlı bir fırça ister kirpik dibi ister kaş altı isterseniz dipliner gibi kullanıma uygun.

5 numara Smudge Brush kirpik diplerine far ygulamak ve göz kaleminin keskinliğini almak için kullanabileceğiniz bir fırça. Aynı zamanda kirpik dibine far uygulama konusunda da başarılı.

Bu seti almadan önce Real Techniques far fırça setimi alsam diye düşündüm ama arada çok fiyat farkı vardı. O yüzden bu seti tercih ettim çokta memnunum. Ama Real kullanıcılarının da çok memnun olduğunu duydum. Tercih sizin ama ben ecotool aldığıma hiç pişman olmadım bilginiz olsun.


Bu görmüş olduğunuz da benim ecotools kapatıcı fırçam. Bildiğiniz üzere the balm ın kapatıcısını kullanıyorum. Sert yapılı o yüzden kapatıcı fırçası ile sürmem gerekiyor. Hazır ecotools fırçalar %20 indirimdeyken aldığım fırçamdan çok memnunum. Kapatıcı homojen dağıtıyor. Uygulama kolaylığı sağlıyor. Tavsiye ederim canlarım.
Daha sonra görüşmek üzere,
Bakımlı kalın;
Hoşçakalın ;)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder