7 Mart 2015 Cumartesi

GOSH Bronzer

Merhaba;
Uzun zamandır indirimden Bahama mama bronzer alamayınca. Satış görevlisi bayanın tavsiyesi ile aldığım bronz pudramı size tanıtmak istiyorum.
Görevli bayan açık tenli olduğum için Gosh'un pudrasının bana daha uygun olduğunu söyledi.
Gosh bir Danimarka markası. Ülkemizde satışı Gratis mağazaları tarafından yapılıyor.
İçinde paraben, koruyucu madde ve parfüm olmadığını belirtti.
PETA onaylı bir marka. Hayvanlar üzerinde test yapmıyor.
Gerçekten de ton olarak bahama mama'dan daha açık. Beyaz ve buğday tenli bayanlar kontür işlemi için çok rahatlıkla kullanabilir.

Görüdğünüz gibi içinde pırıltı yok. O yüzden kontürleme için çok uygun ve ayrıca ton ve duruş olarak meşhur Nars bronzer'ı andırıyor. 
Aldığıma pişman değilim. Denedim ve tonunun bana çok uygun olduğunu gördüm.
Bu markayı ilk defa deniyorum.
Memnun kalırsam dğer ürünlerini de denemek isterim.
Tekrar görüşmek üzere;
Bakımlı kalın,
Hoşçakalın ;)

1 yorum:

  1. Numarası kaç acaba? Başka numarası varsa onu almayayım yanlışlıkla :)

    YanıtlaSil