7 Mart 2015 Cumartesi

THE BALM - Mary Lou Manizer

Merhaba;
Alayım mı almayayım mı dediğim highlighter olan Mary Lou'yu aldım sonunda.
Balm Jovi deki aydınlatıcı buna benziyor diyordum ama pekte alakaları yokmuş, alınca anladım.
Ayrıca far ve aydınlatıcı olarakta kullanılıyor. İsterseniz allık üzerine ışıltı vermek içinde kullanabilirsiniz.

Beyaz tenliler için uygun bir aydınlatıcı. Bunun kardeşleri var Betty Lou ve Cindy Lou.
Betty Lou daha koyu renkli bir aydınlatıcı biraz daha esmerlere yönelik ya da yazın bronzlaştıktan sonra kullanıma uygun.
Cindy Lou ise daha pembesi aydınlatıcıdan çok bir allık havasında.
Benim çok hoşuma gitti. Diskolardaki o dönen toplar gibi pırıl pırıl parlayacağımı düşünmüştüm ama yanılmışım.
Bahsettiğim 3 aydınlatıcı arasında en çok beğenileni Mary Lou.
Hatta bugün bir başka Gratis mağazasında kalmamıştı. Ben ordayken iki bayan almak için sordu.
Çok rahat kullanırsınız tavsiye ederim.
Ben indirimden 29.90 tl'ye aldım.
8.5 gram kolay kolay bitmez.
Daha sonra görüşmek üzere.
Bakımlı kalın,
Hoşçakalın ;)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder