30 Ocak 2015 Cuma

DOA KOZMETİK ÜRÜNLERİ İLE YAPILAN SELÜLİT YAĞI

Yeniden merhaba;
Şimdiki konumuz selülitler ve selülit için hazırlanan yağ karışımları;
20 yaşımdan beri selülitlerimle gayet mutlu mesut yaşıyoruz  daha doğrusu onlar çok mutlu ama ben değil L. Onlarla savaşmak için elimden geleni ardıma koymadım spor yürüyüş pilates kremler masajlar her yol mübah dedim daldım… kimi zaman azaldılar kimi zaman alınan kilolarla nüksettiler, bunca sene ve bunca deneyimden sonra  sonuç  şudur ki: en etkili yöntem yürüyüş günde 2 fincan yeşil çay bol su ve banyodan sürülen bir yağ karışımım AMA masaj yaparak.



Bu yağda neler var… Doa kozmetiğin yağlarından oluşan bu karışımda susam yağı,  biberiye yağı,  kekik yağı (siteden fotoğrafını bulamadım), portakal yağı, tarçın yağı,  yeşil kahve yağı oranlarına gelince Doa dan aldığınız da şişeler ya 10 cc lik ya 20 cc lik ya da 50 cc lik oluyor susam yağı örneğin 50 cc hepsini boşaltıyoruz yeşil kahve çekirdeği yağı 10 cc onun da hepsi tarçın yağı 10 cc, diğerleri 20 cc her uygulamadan önce güzelce çalkalıyoruz ve masaj yaparak istediğiniz bölgeye uyguluyoruz ben üst kol içlerime dahi sürüyorum yalnız dikkat etmeniz gereken nokta tarçın yağı saf olarak sakın bir yerinize sürmeyin çok yakıyor benim elime bulaşmıştı o hatada bulundum ve ağzıma götürdüm elimi mahvoldum dudaklarım şişti doğal botoks yani aslında ama cayır cayır yani…. Deneyin pişman olmazsınız yürüyüş yeşil çay 2 lt su ve masajla uygulana yağlar ben son günlerde bayağı azalttım selülitlerimi. Darısı başınıza.
Tekrar görüşmek üzere;
Hoşçakalın :)



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder