29 Ocak 2015 Perşembe

Marc Jacobs Lola ve Yves Rocher Evidence Parfüm İncelemesi

Bu konu ile ilgili yorumlar tamamen ablama aittir. Söz konusu olan parfümlerin kokusunu dahi ayırt edemem :) Bilgilerinize sunulur :))

Merhabalar; parfüm dünyasına bir giriş yapıcaz bugün. Kimileri parfümleri sadece etrafa kötü kokmamak için kullanır kimileri benim gibi kokulara parfümlere tutkuyla bağlıdır.İlk parfümüm tabii ki selektif markalardan bahsediyorum Davidoff Cool Water bu benim parfüm masamdan 96 senesinden beri hiç eksik olmadı. Eşimin en sevdiği parfüm hala öyle ne alırsam alayım onun yerini hiçbir parfüm alamıyor.  Neyse uzatmadan bugünlerde kullandığım Marc  Jacobs Lola ve Yves Rocher Evidence la parfüm dünyasına giriş yapalım.


Evidence günlük kokum yaş günü indiriminden her sene iki tane alırım demirbaş parfümümdür . Tamamen çiçek kokusu gül ve beyaz çiçekler bende gayet kalıcı beyaz tenli hatunlara çok yakıştırıyorum. Her zaman edp sini kullandım edt sinin kalıcılığı hakkında fikrim yok kıyafetlerim buram buram kokuyor yıkayana kadar. Günlük kullanım için çok ideal romantik bir koku…



Lola bendeki 30 cc lik çiçek kokusu fakat sert biraz bana göre çok kalıcı oryantal bir havası var , sıcak bir koku kışın günlük olur ama bana yazın olmaz,  soğuk günlerde kazaklarda sıcacık bir koku. İkisinin arasında tercihim Evidence ama benim gibi çiçek ve hafif kokulardan hoşlanmayanlar için tercih değişebilir.
Şimdilik bu kadar ama bende parfüm konusu ve muhabbeti bitmez daha çok yazılacak parfüm var. Görüşmek üzere


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder