30 Ocak 2015 Cuma

THE BALM - Put A Lid On It


Merhabalar;
Bugün birlikte The Balm - Put A Lid On It far bazını inceleyeceğiz.
Doğruyu söylemek gerekirse kullandığım ilk far bazıdır kendileri Gratis ten % 50 indirimli olarak aldım
Yorumları çok iyi.
İlk kullandığımda nasıl desem bir kapatıcı gibi görüntü bekledim ama daha flu bir ten rengi ortaya çıktı.
Üzerine far uygulamak çok kolay, sanki fara sürüm kolaylığı veriyor. 
En önemli özelliği ise göz makyajının saatlerce sabit kalması. Farın kalıcılığını arttırıyor. İnce çizgilerin arasına girmesini de engelliyor. 
Çok minik ama çok az bir miktar bile işinizi görüyor.
Bir başka far bazı ile karşılaştırma imkanım yok ama bence bir bazdan beklenenleri layıkıyle karşılıyor.
Aynı zamanda bu ürününde içinde diğer The Balm ürünlerinde olduğu gibi talc ve paraben yok.
Gönül rahatlığı ile bir kullanım sağlıyor.
Fiyatı resmi sitesinde bile 17 dolar. Ben indirimde aldım ama tam fiyatını hatırlamıyorum. Sizi yanıltmayayım
Gratis indirim yaptığında bir tane kapın derim.
Çok işinizi görecektir. Emin olabilirsiniz.
Tekrar görüşmek üzere;
Kendinize iyi bakın,
Hoşçakalın ;)
 
 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder