31 Ocak 2015 Cumartesi

DOA KOZMETİK HİNDİSTAN CEVİZİ YAĞI






" Bu deneyim de ablama ait :)"


Tekrar Merhaba;
Yine doa kozmetik yine ben… yaklaşık olarak 2 yıldır aralıksız kullandığım bir ürün Hindistan cevizi yağı…. her derde deva türden. Boyanın içine 2 çay kaşığı katıyorum ayrıca boya işleminden 2-3 gün yada 1 hafta sonra bir bakım hazırlıyorum onun içinde de Hindistan cevizi yağı 3 tatlı kaşığı bulunuyor . Bu yağ 24 derece altında katı halde 24 derece üstü sıvı , yazın sıvı halde kışın katı… Bir diğer kullanım alanı gece göz çevresi kremi olarak kullanıyorum en son yatarken göz çevresine sürüp yatıyorum biraz yağlı bir his veriyor ama nemlendirme çok başarılı 1 yıldır bu şekilde kullanıyorum ve şimdiye kadar hiç yağ butonu yapmadı. Bir başka kullanım alanı tırnak kremi olarak banyodan sonra tırnak diplerime sürüyorum ama şunu belirtmeliyim ki doa kozmetiğin shea yağı bu konuda daha başarılı. Bence her eve bir tane lazım saçlarda sonuç harika yumuşacık saçlar….. Görüşmek üzere
Hoşçakalın :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder