26 Ocak 2015 Pazartesi

The Balm - Balm Jovi Palet

Herkese Merhaba
Bloguma ilk defa yazdığım için heyecanlıyım. İlk olmanın acemiliğini mazur görün lütfen.
İlk yazımı almadan önce çok yorumlarını okuduğum, almak için heveslendiğim ama Gratis indirim girsin diye beklediğim bir palete ayırdım. Bazı farların çok koyu oluşu başta beni korkuttu. Fakat youtube daki uygulama videoları sayesinde paletin süper kullanışlı olduğunu ve o koyu diye nitelendirdiğim renklerin bile çok rahat uygulandığını öğrendim.

Paletimizin koruyucu kapağı olmadan görüntüsü. Aynı bir rock albümü görüntüsünde.


Bu da açılmış hali. Farlar benim tarafımdan kullanılmıştır. Alt bölümde ise bir aydınlatıcı var. Duruşu çok süper,  kaş altı ve üstü elmacık kemiklerinin üzerine uygulandığında süper oluyor. Disco Disco, Mary Lou'dan daha az simli bir aydınlatıcı
Pop pop Allık ise The Balm Frat Boy. Belki de balmın en kullanışlı rengi. Neredeyse her ton makyaj ile uyum sağlıyor.


Bu görmüş olduğunuz ise hem ruj hem de krem allık olarak kullanılan ürünler. Ben milly i çok sevdim dudakta süper duruyor. 
Görüldüğü üzere Vanilly i daha hiç kullanmadım. Fakat okuduğum yorumlara göre göründüğü kadar kırmız değilmiş.
Alt kapakta birbirine uyumlu farlar ve ruj örnekleri var. Ben burdan hiç yararlanmadım ama gördüğüm kadarıyla bu renkler kullanılıp yapılan makyajda süper olur.

Gelelim farların tende duruşuna. Küçük bir uyarı kameradan kaynaklanan renk farklılıkları olabilir.


Metal - ica: Gümüş grisi tonunda pırıltılı bir far.
Adagio: Ten rengine yakın tam zemin olacak bir renk.
Blink 1982: Taupe rengi çok kullanuşlı.
Iron maid-in: Kaş altı ve göz pınarı için biçilmiş kaftan.


Allegro: Ben bu rengi kaş kemiğinin altına uyguluyorum. Hoş bir sütlü kahve.
The Stroke: Başlarda çok koyu diye korktuğum bir renk. Fotoda mor gibi çıksada koyu sedefli bir lacivert. sürümü çok rahat ve göründüğü kadar koyu olmuyor.
Lead Zeppelin: Benim en hoşuma giden nefti yeşil.İçindeki dore simleri süper.
Moderato: Yanlış bir tabir olmazsa mat bir koyu füme. duruşu çok güzel.


Rem: mat bir lila.
Alice Cooper: Koyu bir bordo Kaş kemiği altına çok uygun.,
Presto: Mat acı kahve. Fotoda mora dönük çıkmış.
Third Eye Blended: Sedefli uçuk pembe. Göz kapağı üstü için daha uygun. 

Bir palet tanıtımının sonuna geldik. Balm jovi palet indirimde 35 tl civarı. İndirimleri takip edip bir tane edinin, pişman olmazsınız. 
Ayrıca bildiğiniz üzere The Balm içinde paraben ve talc gibi zararlı ürünler barındırmayan bir marka.
Tekrar Görüşmek üzere 
Hoşçakalın :)


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder