28 Ocak 2015 Çarşamba

Wet'n Wild Comfort Zone Far Paleti İncelemesi

Herkese Merhaba;
Bugün birlikte Wet'n Wild Comfort Zone paleti inceleyeceğiz.

Kapağı kapalı haldeki fotomuz :)

Bu da kapağı açık hali.  1 den 4'e kadar numaraladım. Üzerinde İngilizce hangi farın göz kapağının hangi bölgesine sürüldüğü yazıyor.
Browbone (1): Kaşaltı bölgesi
Eyelid (2): Göz kapağının üstü
Crease (3): Kaş kemiğinin altı
Definer (4): Sürme gibi kirpik dibine sürülüyor. 

Görmüş olduğunuz renkler yeşil renk ile rakamladığım farların yukarıdan aşağıya görüntüsü. Özellikle 3 numaraya bayıldım duruşu çok harika. Farların yapısı çok süper, yumuşacık. Ayrıca çok kalıcı. Öğlen saat 1 de yaptığım makyaj akşam 11 e kadar kaldı. Ne bir azalma ne de göz çizgilerine girme, hiçbirini yaşamadım. 4 numara burda siyahi çıkmış ama kahve tonlu bir far. Kirpik diplerine kalem gibi çekilebiliyor. 1 numara ise kaş altı için biçilmiş kaftan. Bu far sayesinde kaşaltına aydınlatıcı sürmenize gerek dahi kalmayacak.

Bu foto da ikinci sıradaki farlarımız var. Yine 1 numara kaş altı için fotodaki görüntüsüne nazaran daha grimsi.
2 numara göz kapağı üstü için. 3 numara mat bir kaş kemiği altı farı. Geldik 4'e; daha önce böyle bir fara rastlamamıştım. Yanar döner bir renge sahip. Sürünce kızıl gibi görünüyor, bakış açınızı değiştirince daha pırıltılı grimsi bir renk oluyor. Ben bu rengi göz kapağı bitimine kesik uçlu fırça ile sadece bir iki dokundurma yolu ile sürüyorum. Görüntü mükemmel oluyor.

 Bu da paletimizin arka tarafı. Burda da farların nasıl kullanılacağına ilişkin bilgiler bulunuyor.
Comfort Zone palet markanın en beğenilen paleti. Soft ve kullanışlı renklerinin oluşu tercih edilme oranını yükseltiyor. 
Ayrıca Wet'n Wild markası ülkemizde sadece Gratis mağazaları tarafından satılıyor. Ben 19.90 tl ye aldım. İndirimsiz fiyatıydı. Marka patenti USA. Fakat paletin arkasında Made in PRC yazıyor. Belirli bir kalite standadına uygun ürettirdiklerini düşünüyorum. Ama The Balm markası kadar masum değil malesef. İçinde talc var :(


Bu iki fotoda benim yaptığım uygulamalardan.Kullandığım farları yanlarına yazdığım numaraları ile yazacağım. Gözkapağına yeşil 2'yi, kaş altına yeşil 1, kaş kemiği altına yeşil 3, gözkapağı bitimine dokundurma yoluyla kırmızı 4 uyguladım. Dağıtma fırçası ile keskinliğini aldım. Kirpik diplerine siyah göz kalemi uygualdım. Rimel ise Loreal Mega Volume Collagen. Çokta matah bir rimel değil. Birdaha almam. Bu makyajı ben beğendim umarım sizde beğenirsiniz.
Şimdilik benden bu kadar :)
Tekrar görüşmek üzere;
Hoşçakalın  ;)









Hiç yorum yok:

Yorum Gönder