2 Şubat 2015 Pazartesi

THE BALM - Sexy Mama Transparan Pudra

Merhaba;
İzmir'de kabus gibi bir hava var. Fırtına, yağmur birarada. Bu yüzden güzellik salonu randevum iptal olmak zorunda kaldı.
Evde kalmışken blog yazılarımı yazmaya karar verdim.
Bugün sizlere The Balm'ın Sexy Mama adlı pudrasını tanıtmaya çalışacağım.
Ben bu pudrayı yine The Balm'ın Balm Shelter adlı renkli nemlendiricisi üzerine sabitleyici olarak kullanıyorum. Parlamayı çok güzel önlüyor. Transparan olduğundan dolayı kullanılan fondöten ya da renkli nemlendiricinin tonunu koruyor. Ben pudra fırçası ile kullanıyorum, çokta memnunum. 
Bu da içerik olarak masum bir ürün. Aynı zamanda kalıcı.
 Bir şeyi belirtmem gerekli bendaha önce tek başına hiç kullanmadım. Her zaman altına ya makyaj bazı ya da renkli nemlendirici kullandım. O yüzden kalıcı diyorum.
Ambalajı küçük görünüyor ama çabuk tükenmiyor. Uzun bir süre gider diye tahmin ediyorum.


Bu da benim bir çok kere pudramı kullanmış hali.
Ben memnunum insanın yüzünde bir kütle halinde durmuyor.
Hem masum hem de doğal bir ürün istiyorsanız. Sexy Mama'yı alıp kullanın derim.
Tekrar görüşmek üzere;
Hoşçakalın ;)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder