7 Şubat 2015 Cumartesi

FLORMAR - HIGH PERFORMANCE ROTATING VOLUME MASCARA

  Çift yöne dönebilen, devrim niteliği taşıyan fırça sayesinde kirpiklerin en yüksek performansla ve daha pratik olarak şekillenmesini sağlar. High Performance Rotating Volume Mascara özel fırçası ile kirpiklere maksimum uzunluk ve kıvrık görünüm kazandırırken aynı zamanda yoğun hacim verir. İçerdiği zeytinyağı, kirpiklerin kurumasını önleyerek sağlıklı kalmasına yardımcı olur.

Merhaba;
Yukarıda bahsedeceğim rimelin kendi sitesindeki tanıtımını alıntıladım.
Baştan söylemem gerekirse bu rimel bende yok. 
Çok beğendim ama şu an kullandığım rimel dışında yedekte hiç açılmamış rimelim olması ve biraz pahalı olması nedeniyle bu rimeli satın almadım.
Flormar'ın kendi mağazındaki bayan bana tek kat olarak uyguladı.
İşte sonuç ;

Kirpiklerimde rimel yoktu.
Sanki kirpik kıvrıcı kullanılmış gibi bir görünümü var. 
Satıcı bayana "İndirime girer mi?" diye sordum. Fakat en beğenilen rimelleri olduğunu belirtti. Şimdiye kadar hiç indirime girmemiş malesef :(
Rimelin fırçasında küçük bir düğme var ve rimelin fırçası bu düğmeye basınca yavaşça dönüyor.
Bu dönme sayesinde her kirpiği eşit oranda boyuyor ve aynı zamanda kıvırıyor.
Stoklarım bitince parama kıyıp alabileceğim bir ürün. 
Gidip bir kez siz de deneyin derim.
Tekrar görüşmek üzere;
Bakımlı kalın.
Hoşçakalın ;)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder