5 Şubat 2015 Perşembe

THE BALM - Hawaii Face Palette


Merhaba;
Bugün birlikte The Balm'ın Hawaii adlı paletini inceleyeceğiz.
Kibrit kutusundan hallice bir boyuta sahip.
Ama meziyetleri çok :)
Tam çantada taşımalık. Makyaj yapmaya vaktiniz olmadığı zamanlar iş yerinde bu palet ve bir rimel ile iki dakikada makyajınızı yapabilirsiniz.
Bakalım bu ufaklık içinde neler barındırıyor :)


Gördüğünüz üzere özellikle aydınlatıcı benim tarafımdan çok kullanılmıştır.
Aydınlatıcısı çok parlak değil ve duruşu çok güzel
Allık The Balm'ın allıkları içinde olmayan bir renk. Tam bir şeker pembesi. Özellikle yaz aylarında yapılan makyajlarda çok rahat kullanılır. 
Farların ilki altında "lid" yazan göz kapağının üzereine "crease" yazan ise kaş kemiğinin altına ve kirpik diplerine uygulanıyor.
Kolumun üzerinde denediğim resme bir bakalım;


Bence allık çok tatlı, açıkça söylemek gerekirse ben bu paleti allığın güzelliği için aldım. Fakat daha sonra paletin çok kullanışlı bir ufaklık olduğunu fark ettim.
Gratis'ten %40 indirimli olarak aldım.
Belki Sevgililer Günü için indirim yaparlar takip edin derim. 
Çantada taşımak için biçilmiş kaftan olan paletimizi tavsiye ederim.
Tekrar görüşmek üzere;
Bakımlı kalın.
Hoşçakalın ;)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder