21 Şubat 2015 Cumartesi

THE BALM - Balmsai Palet

Merhaba bugün yine The Balm paleti olan Balmsai paleti inceleyeceğiz.
Herzamanki gibi şeker görüntüsü insanı cezbediyor.
Gratis'in meşhur %40 the balm indirimi sayesinde aldığım paletim.
Gelelim renklere;
İlk dört sıradaki farlarımız.
İlk iki sıra baz renklerden ibaret benim favorim high tide ve hang on.
3. ve 4. sıralar daha çok gölgeleme amaçlı kullanıma uygun. big kahuna hoşuma gitti. Pipeline da koyu makyajlarda süper durur.
5. sıradaki renkler aynı zamanda kaş farı olarak kullanılıyor.
Son sıra ise eyeliner olarakta kullanabilinene renklerden ibaret. Islak kullanıma uygun olduğu belirtilmiş ama hiç bir farı ıslak kullanmadım şimdiye kadar.  Stoked benim hoşuma gitti.
İşte bu bölüm benim gibi kalem çekme özürlüsü arkadaşlara yönelik. Ama acıdır ki bu aparatlar bile derdime derman olamıyor. Velhasıl ben bu aparatlar ile kaş düzenleme ve eyeliner  çekme gibi işlerde başarılı olamadım. Ama kullanabilen için çok güzel.
Ben 39.50 tl ye aldım. Dediğim gibi indirim vardı. Benim hoşuma giden yanı içinde birçok farın olması idi. Doğruyu söylemem gerekirse aldıktan sonra kaş farı olarak kullanılan farlar olduğunu gördüm.
Ben satın aldığıma memnunum. Size de tavsiye ederim.
Bakımlı kalın,
Hoşçakalın ;)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder