21 Şubat 2015 Cumartesi

FLORMAR - SUPERMATTE LIPSTICK

Supermatte Lipstick - Kadifemsi görünümde yoğun renkKremsi yapısıyla kolay uygulanan Supermatte Lipstick, dudaklarda kadifemsi bir görünüm yaratır. Özel içerikleri sayesinde yoğun renk vererek dudakların dolgun görünmesini sağlar. Aktif maddeler, dudağın hassas yapısını, nemlendirerek korur ve dudağa esneklik kazandırır. Geceden gündüze pek çok duruma uygun renk seçenekleriyle bu ruj serisi, dudaklarınızda mat ve yumuşak bir görünüm elde etmeniz için idealdir. 

Merhaba;
Bugün 3al 2 öde kampanyası ile aldığım flormar rujlarımı size tanıtıcağım. Firmanın iddiasını yukarıya kopyaladım. Tam bahsedildiği gibi mat bir ruj. Yalnız benim gibi kurumaya meyilli dudaklar için pek ideal değil. Rujun altına renksiz bir lip balm sürerek bu sorunu halledebilirsiniz. Bence nemlendirici özelliği yeterli değil. Renkleri yoğun ve kalıcı. Benim aldığım renkler şöyle;

 En koyusu 504 Red chocolate. En çok sürdüğüm ise 210 milk chocolate. 212 vintage pink diğerlerine oranla daha pembemsi.

Elimin üzerinde denedim. Bayağı yoğun sürdüm renkleri tam anlamıyla görebilmeniz için. 504 gece makyajına daha uygun gibi geldi bana. 504 ve 210 fotoda yakın renkler gibi çıksa da dudakta çok farklı duruyorlar.
Rujların tanesi 14.90 tl. 3 al 2 öde olarak satın aldığımda fiyat olarak iyi bence.
Mat rujları sevenler için güzel renkler sahip bir seri.
Daha sonra görüşmek üzere,
Bakımlı kalın,
Hoşçakalın ;)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder