2 Şubat 2015 Pazartesi

FLORMAR - Invısible Pores Makyaj Bazı


Merhaba;
Bu üründe benim ilk makyaj bazım olan invisible pores.
Komiktir ki ben Flormar'ın mağazasında bunun mat olanını denemiştim.
Denediğim ürün buydu. (foto netten alıntıdır.)
Kutularının çok benzemesi ve satıcı bayanın bronzing powder adlı ürünü almam konusunda ısrar etmesi üzerine bana yanlış ürün verildiğini fark etmememden dolayı şeffaf olan değil de ten rengi olanını almış bulundum.
Değiştirsem mi diye düşünürken nette şeffaf olanla ilgili iyi yorumlar olmadığını okudum. o yüzden değiştirmedim.
Ürünü alma maceralarımdan sonra gelelim ürünümüzün tanıtımına;
Ürün ten rengi sürüldüğünde ipeksi bir yumuşaklık sağlıyor. Gözenek kapatıcı özelliğinin olduğu vurgulanmış. İlk bir- iki saat iş grüyor ama sonra sanki eski haline dönüyor gibi geldi bana.
Satıcının bana söylediğine göre renkli nemlendiricin altına uygulanması gerekliymiş. Fakat benim düşünceme göre bı-u tip uygulamada renkli nemlendiricinin nemlendiricilik etkisi kalmıyor. Yanlışta düşünüyor olabilirim tabiki.
Peki ürün tende nasıl duruyor? Elimin üzerinde yaptığım uygulama fotolarına bakalım;

 
Görüntü biraz aldatıcı. Renk tonu olarak gerçekle bağlantısı yok ama gözenekleri sıkılaştırdığı fotolardan anlaşılır. İlk fotodaki gözenekler ikinci fotoda yok olmuş durumda.
Ürün eh işte kategorisinde.
Alıp almamak size kalmış.
Tekrar görüşmek üzere;
Bakımlı kalın.
Hoşçakalın ;)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder