2 Şubat 2015 Pazartesi

FLORMAR - Multi Colored Powder

Merhaba;
Şimdi sizler benim sadece 7,5 tl olduğu için aldığım mozaik şekilli bronz pudrayı tanıtmak istiyorum.
Aldığı zaman denemem ile bir kenara atmam bir oldu. Bana göre çok koyu, çok mat ve nasıl anlatsam sürüldüğünde siyahi bir görünüm veren bir pudra.
Satış oranının düşük olmasından dolayı böyle komik bir fiyata düşürmüşler diye düşündüm.
Bundan bir kaç ay önce yüzde gölgeleme (kontürleme) yapma amaçlı kullanabileceğimi fark ettim.
Çünkü turunculu bir mozaik hariç diğer hiçbir mozaik parçasında sim bulunmuyor. Simli olmaması ise kontür işlemi için çok uygun olduğunu gösterir.
Bu da benin tarafımdan kullanılmış hali, foto simli mozaikler hiç belli olmamış. Bu da çok çok az oluşundan kaynaklanıyor.

Bu da netten bulduğum kontürlemeyi kısaca anlatan bir resim. Benim yüzüm yuvarlak lduğundan ilk sıra üçüncü fotodaki kız gibi uyguluyorum ya da uygulamaya çalışıyorum. :)
Siz de yüz şeklinize göre bir seçim yapıp mat olan bir bronz pudra ile ( Bu konu da NARS'ın bronz pudrasını tavsiye ediyorlar ama bence çok pahalı.) işaretli bölgeleri gölgelendirmeyi deneyin yüzünüzde büyük bir değişim olduğunu fark edeceksiniz.
Gelelim Multi Colored Powder'a tavsiye eder miyim; Şöyle tavsiye ederim sizde benim gibi 7,5 tl ye bulursanız alın ama bulamazsanız almayın paranız değmez.
Yine görüşürüz umarım;
Bakımlı Kalın.
Hoşçakalın ;) 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder