2 Şubat 2015 Pazartesi

THE BALM - Balm Shelter Renkli Nemlendirici


Tekrar Merhaba;
Bir önceki blog yazımda Sexy Mama'yı kullanmadan önce renkli nemlendirici kullandığımı belirtmiştim.
Balm Shelter'ı da tanıtsam iyi olur diye düşündüm. 
Zaten fotolarını çekmiştim.
Gelelim ürünümüze; kendileri spf 18 güneş koruma özelliği olan renkli bir nemlendircidir. 
Bendeki renk ise light. Yani en açık olanı.
Parmağınıza sıktığınızda kıvamlı bir ürün ile karşılaşıyorsunuz. Biraz yağlı. Benim karma ciltlere veya yağlı ciltlere yazın o kavurucu sıcaklarında kullanmak zor gelebilir. Ama normal veya kuru ciltler için ise yazın bile kullanılacak bir ürün.
BEn çoğu zaman sadece renkli nemlendirici ve pudra kullanıyorum. Renkli nemlendirici üzerine hiç fondüten uygulamadım. Bendeki açık bir renk olduğu için fondötenin rengini değiştirmez diye düşünüyorum.
Biraz parlama yapıyor ama onu da transparan pudra ile yok edebiliyorsunuz.
Çok büyük bir tüp. 2 yıl içinde anca biter belki de bitmez, çok bereketli bir ürün.



Fikir vermesi amaçlı elimin üzerinde denedim. Her ne kadar fotolar görüntü itibari ile aldatıcı olsa da yine bir tane örneklendirmek istedim.
Farkedeceğiniz üzere elimde ton değişikliği yaptı.
Ben çok memnunum. Bu masum ( içerik yönünden :) renkli nemlendiriciyi Gratis mağazasından %40 indirimli almıştım. Ama aynı gün çok fazla ürün aldığımdan tam fiyatını hatırlamıyorum.
Siz de İndirim bekleyin derim.
Şimdilik benden bu kadar.
Tekrar görüşmek üzere;
Hoşçakalın ;)



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder