5 Şubat 2015 Perşembe

GOLDEN ROSE - Ruj :)

Merhaba;
Bugün sizlere BİM'in cuma günü indiriminden aldığım 2 adet Golden Rose rujumu tanıtmak istiyorum.
Şöyle bir bakınayım diye girdiğim BİM mağazasında 7,5 tl ye Golden Rose ruj görünce dayanamayıp aldım.


240 ve 239 numara rujlar.
Başka renklerde vardı ama bu tonlar bende olmayan tonlar olduğundan bu ikisini seçtim.
239 daha koyu bir pembe, 240 ise daha uçuk bir pembe.
Ben alırken koyu olanı çok kullanamam diye düşünüyordum ama dudakta duruşu hiçte fena değilmiş.
Dudakta nasıl durduğunu göstermek için fotoğraf çektim;







Dudakta duruş itibari ile renkleri birbirine yakın.
Fakat 239 fotoda olduğundan biraz daha açık çıkmış.
Yapısı yumuşak ve sürümü rahat.
Ayrıca kokusu da hoş, rahatsız edici değil.
Fiyat derseniz; ben çok uygun bir fiyata aldım. Fakat kendi mağazasındaki fiyatını bilmiyorum.
Tavsiye ederim. Bu ton rujlara ihtiyacınız varsa alabilirsiniz.
Tekrar görüşmek üzere;
Bakımlı kalın.
Hoşçakalın ;)


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder